På landet

 
I fredags kom Jimmy hit, saknat honom hehe. Mamma & Jimmy tog en varsin öl medans jag sippade på mitt fruktvin typ haha (alkoholfritt) , det var jätte gott men smakade mer som läsk typ. Sen åkte mamma tidigt på lördagen så jag och Jimmy tog en promenix ner till sjön här med Tyson. Jag drog av mig brallorna och gick i med badkrukan Tyson. Men det gick bra! Sen hem och tog det lite lugnt, solade och lyssna på musik:) packade lite grejer typ foton o sådär och tvättade gardinerna. Sen middag & film sen somnade vi runt elva hehe. Idag ska vi hem men inte förrän vid fyra. Så sitter ute och dricker kaffe just nu med en Tyson som ligger här och spanar på fåglar & flugor haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se