Flytt

Vi skulle egentligen flyttat igår, men det blir idag istället. Haft rätt fullt upp, Rebecca kom hit och fick agera barnvakt i torsdag då jag och Jimmy packade och fixa. Tack gömmsan! Och igår åkte jag till min farmor där pappa bor just nu i snökaoset. Fikade lite och snacka lite skit sen åkte jag hem och Robin satt vid datorn och agerade dj medans Jimmy packade lite till. Kan inte somna på kvällarna heller.  Hållt på ett tag nu men inatt somnade jag typ klockan två.. Så jävla frustrerande. Så trött men kan inte sova. Usch., hoppas det vänder snart annars vet jag inte vad jag ska göra. För sömn behöver jag ju.. Hur som, idag flyttar vi! Enda till Hallstavik haha:) 
Våran starka kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se