Bored

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Anastasia eller Michelle (fuck you om nån jävel snor dessa namn nu ;) )
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Båda är viktiga så kan inte välja där.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – En galen natt i New York
4. Har du bra självförtroende? – Inte för tillfället nej,

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Ta ett lååååångt bad, beställa en kebab från oden och äta ostört framför en bra film, sen sova en hel natt så länge jag vill tills på morgonen. ÅÅÅH vad skönt!

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Skaffa ett riktigt bra jobb. Få syskon till Nathaniel. Få förstahandskontrakt på en stooooooor fin lägenhet. Eller köpa.

7. Beskriv ditt drömutseende! – Rött långt hår, vältränad kurvig kropp, stora bröst haha! Många tatueringar, och piercingar i lagom mängd.
 Lägg till rött hår istället för blont typ. Hehe.

8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Min mamma Ylva.
9. Någon du har kysst - Jimmy hehe
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Nej. Eller har typ en stickad kofta med byxor och en mössa och strumpor men dom är insatta i en tavla.

11. Den du senast sov över hos – Hos pappa =)

12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Johääännnaaa bääänääänaaa

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Absolut =)
 

14. Vad väljer du, godis eller chips? – Chips! Är inte så mycket för godis.

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Öh.. Bra fråga. Jag var värsta pajasen i klassen så jag brukade inte skämmas speciellt ofta.. Men kanske den gången hela min klass stog utanför huset, och jag skulle gå ner dit och gick i backen, såklart var det fett halt ute så jag halkade framför allihopa.. :)
16. Hur uppvaktar man dig? – Jag vet inte riktigt.. Lagar nån god middag typ :)
17. Har du rykten efter dig? – Hahaha det tror jag säkert. Men vem fan bryr sig.

18. Din absolut sämsta egenskap? – Jag är alldeles för förlåtande.

19. Din bästa egenskap? – Jag bryr mig mycket om folk. Kanske lite för mycket hehe,,

20. En låt du är beroende av? – Typ min kvinna av amsie brown just nu.

21. Vad stod det i ditt senaste sms? – Hahaha fett synd!

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Jimmy och Nathaniel.

23. Kan man vara vän med sitt ex? – Ja det kan man väl. Om man inte har några känslor kvar alls för varandra då isåfall.

24. Har du kysst en kompis? – Japp

25. Hur ofta dricker du alkohol? -
Just nu? Ingenting alls. Förut? Alltid typ.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Hm.. Det kan ligga skit bakom som är anledningen till att dom gör det, vem är jag då att döma? Men jag gillar det inte. Jag hatar droger.

27. Vad hatar du? – Lögner. Droger. Pedofiler. Krig. Naturkatastrofer.
.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Näää inte för länge.. Jimmy jobbade ju i norge förut och då var han där två veckor och i sverige två veckor fram och tillbaka ett par månader. Men hade aldrig klarat längre tid än två veckor utan varandra i en längre tid haha.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Eh.. Jadu. Den senaste jag kommer ihåg handlade om att det blev en zombie apokalyps ahahaha.
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – 57 just nu

31. Hur lång är du? – 
159 hehehehehe
32. Vilken är den bästa svenska filmen? –
I taket lyser stjärnorna och Snabba Cash typ.
33. De bästa svenska skådespelarna? – Vet inte haha..

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Twilight

35. Ditt humör för tillfället? – Trött men glad

36. En vacker person? – Min kära pojkvän och min fina son.

37.Har du instagram? – Japp, Mickaany heter jag där.

38. Vem kramade du senast? – Nathaniel.

39. Vem träffade du senast? – Min lillasyster.

40. När slog du dig senast? – Igår, slog i foten i en stol.

41. Någon du vill träffa? – Rebecca, Elin, pappa, Jimmy.
42. När grät du senast? Varför? – Kanske en vecka sen? Tänkte på lite familjeproblem just nu,

43. Sminkar du dig varje dag? – Knappast. Går mer osminkad än sminkad haha.

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Alla säger att jag är en kopia av min mamma, så mamma då.

45. Är du helsvensk? – Haha jo jag ser mig som helsvensk trots att jag har finskt blod också.

47. En artist du inte gillar? – Taylor Swift? Jävla nörd..

48. En artist du gillar? – Bob Marley

49. Vad är det bästa som hänt dig? – Min underbara och vackra son,

50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Jag känner att jag vill jobba med ungdomar på något sätt. Men vi får se :)
 
Snodde den från Danni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se