Bara kärlek

Det har hänt väldigt mycket dom här dagarna. Men jag orkar inte ta upp någonting sådär offentligt. Det blir för mycket. Jag och Nathaniel sov hos pappa från söndag till måndagen iallafall. Mycket prat o känslor. Dagen efter kom Rebecca upp en stund också, sen gick hon hem och sen möttes vi efter en halvtimme typ, hon bjöd på thaimat som vi käkade hos henne sen softade vi hela dagen framför tvn och med Nathanel. Haha pallar inte att han bajsade så mycket så jag och Rebecca fick panik. Typ panik och båda garvade så vi höll på dö.. Shit asså. Fick dessutom ett så fint armband i en försenad 20 års present. Löööööw it, tack babe!
 
Idag kom the godmother Elin hit, snackade lite, lyssna på lite music, sen var vi ute en stund med Tyson också. Sen satt vi bara inne och chillade tills Jimmy kom hem.
Ska testa ett nytt recept idag, coca cola kyckling typ hahaha låter helt stört men folk säger att det är gott så jag måste fan testa. Skriver sen hur det var!
 
Jag är så sjukt lyckligt lottad som har så två underbara vänner. Dom har alltid vart mina systrar, jag älskar dom så högt och jag är så glad att Nathaniel kommer växa upp med så fina människor i sin närhet. Tack för att ni finns tjejer, i vått och torrt. Lööööööööööööööwya!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älskar dig också!! Elin och jag ska lära han allt vi kan ;) <3

2013-12-04 @ 15:12:53
Postat av: Elin

Älskar dig också!! <33 :**

2013-12-05 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se