Sös

Skriver från Sös. Igår på ultraljuds bilden så visade det sig att jag nästan har fyra (!!) liter vatten i magen. Och livmoder tappen som ska vara ca 3,5-4 cm denna vecka ligger på strax under 2 cm. Mycket sammandragningar också. Dom ville lägga in mig på vila, & om förlossningen skulle sätta igång så tänker dom inte stoppa den. Han är redan så pass färdigutvecklad så det känns ju ändå skönt. Jimmy åkte hem & hämtade kläder o böcker o tidningar o datorn till mig haha, sen kom Elin strax innan sju och sov över. Mysigt :)) ska åka rullstol också, så jag o Elin hade kul med den igår kväll i korridorerna hahah. Måste ju göra det bästa av situationen liksom ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se