Skit..

Nu ska jag se allt från den ljusa sidan. Jag får vara hemma, jag blev utskriven. MEN.. Jag får i princip inte röra mig förutom toalettbesök i två veckor. Så allt landar på Jimmy. Jobb, tvätt,städning,hundpromenader,laga mat.. Känns ju sådär faktiskt. Och eftersom jag ska vara sängliggandes så ska jag ta blodförtunnande sprutor en gång om dagen. Och jag är extremt spruträdd. Spelar ingen roll om jag har massa piercingar & gjort tatueringar. Det är ändå inte samma sak.. Men det är iallafall för att motverka blodproppar då jag ska ligga ner. Jag som inte gått upp nåt speciellt lär väl gå upp 30 kg.. Awesome. Jävla krånglig graviditet detta blev. Dessutom får man inte ens ta ryggmärgsbedövning under förlossningen eftersom jag tar dom här sprutorna. Aja, jag får vara hemma iallafall..

Kommentarer
Postat av: emelie johansson

Vet hur de känns med de blodförtunnande sprutorna. Jag har tagit innohep sprutor sen v20 ungefär ska hålla på till 6 veckor eftet förlossning. Det är super jobbigt men ska säga att de vlir lättare för varje spruta :) jag ska bara klara mig på lustgas på min förlossning. Man vill ju ej riskera något genom att ta epa. De där fixar du :)

2013-08-19 @ 03:54:31
URL: http://emeliesjohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se