Bebisnödvändigheter

Gick ut en sväng igår, bara till hanveden här i västerhaninge och kollade en stund på en fotbollsmatch,
sen hem igen hehe.
Inte fan har jag sovit bra, somnade lite över elva, vaknade inatt av en jävla polishelikopter som flög runt
och lyste in i fönstret, gick upp o kissa, sen har jag väl vaknat 40 gånger till för att jag
behöver vända på mig i sängen för att ena sidan av kroppen gör sjukt ont efter ett tag. Mys..
Sen halv sex började han sparka som satan där inne, jag blev kissnödig, försökte
ligga kvar till 7 men gav upp efter ett tag..
 
Beställde iallafall lite nödvändigheter igår.
Bella Bambina badbalja & badhjälp.

BigJigs Mobil Noah's Ark
Micki Spjälskydd till spjälsängen.
 
Älskar att jollyroom har värsta rean. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se