Bebiskläder

Tvättade alla bebiskläder igår, kokade nappar osv. Packade ner kläder till bebis i förlossningsväskan oxå. Fick lite panik för att allt kändes så verkligt haha.. Om jag hade fått bestämma hade jag nog skjutit upp på det nån vecka till, men med tanke på att jag har så mycket vatten och risken finns att han föds för tidigt så är det ju bättre att vara förberedd liksom. Blev tre bodys, två pyjamaser, tre par byxor, en 'onepiece' aktig grej, och en filt, kläderna är i storlek 50-56 , ingen aning om hur lång han kommer att vara. Svårare än jag trodde att packa en väska? Till mig blir det nog nåt linne, en tjocktröja, ett par leggings och mjukisbyxor lär jag ju åka in med.. Samt amningsbh och amningsinlägg. Tänkte köpa nåt billigt schampo & balsam att ta med också. Vill inte ha med för mycket men vafan hellre det än för lite då man aldrig vet hur länge man får stanna kvar? 
Vecka 32+5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se