Störda drömmar, en trasig tass.

God morgon!
Läkaren nu på morgonen, till öron näsa hals mottagning i huddinge.
Har ju oroat mig över knölar osv bakom örat & bakhuvudet, har ingen knöl just nu
men vafan, hade det innan i typ tre månader and I wanna know what it is.
 
Fyfan.. Var ute med Tyson igår och han började halta, när jag kom hem såg jag
hur hela hans trampdyna är helt trasig typ, asså fyfan.. Mår fan dåligt av det.
Försäkringen SÅKLART har ju gått ut så vi försäkrade han igår, och idag
ska jag gå och köpa lite salvor osv till honom och hoppas att det läker ihop fint, sen
blev det vetrinären direkt. Så sjukt konstigt att jag inte har märkt att det var så illa.
 
Men men, somnade med blött hår igår, looks like shit today,
och har drömt två störda drömmar två nätter i rad.
 
Första natten så körde Elin oss till en krog, hon lurade i mig så grymt mycket alkohol
fastän jag var gravid och jag märkte ingenting förrän jag blev aspackad, då skulle vi ta
bilen därifrån som jag skulle köra, sen blev det snutjag o hit o dit, vaknade till slut av alarmklockan
som hade ringt på ett bra jävla tag, antagligen var väl det sirenerna i min dröm haha.
 
Och inatt drömde jag att jag födde en flicka, som var med massa sysslingar & kusiner,
sen öppnade sig typ himlen och skulle suga upp alla barn typ haha? Vaknade av den också.
 
Nyvaken Chey
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh så skoj!! Då tittar jag in på din blogg då ;)
Kul att kolla hur andra gravida har det.. =)
Och ja, jag håller med, när man själv är gravid så följer man alla andra och tittar.. Haha. Kram på dig!

Svar: Haha ja precis! Kram!
micklalea

2013-04-16 @ 09:56:38
URL: http://ideus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se