pilllzzzzzz

Äntligen hittat en praktikplats! So happy, intersport blir det.
Hur som, softade med Elin i farsta idag, sen kom Jimmy efter jobbet.
Han fick paya upp lite cash för en ny bh till mig. Och ett par nya örhängen hehe.
Och jag själv köpte ett anteckningsblock där jag kan skriva in alla möten osv.. Så sjukt
mycket på g just nu. Fan ökat bh storlek till 90B, kändes väl sådär.. Inte så kul.
 
Sen blev det lunch på vår kära lokala krog fisken i västerhaninge.
Fick en massa grattis o sådär, kul hur det sprider sig haha.
 
Har b12 brist också, så fick hämta ut lite nya pillz samt köpt folsyra som tydligen är asbra
för bebisens utveckling.
Men nu är jag hemma, ska ladda inför labyrint ikväll i haninge, går dit med Johanna, så nice!
LÄNGTAAAAAAAAAAAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se