Den där Valborg..

Kan inte fatta att min rygg/svank börjar knasa EN dag efter praktiken.. Men men. Det gick väl bra idag, höll mest på med skor & de passar mig bra hehe förutom att man blir fett sugen på typ hälften av alla skor.. Efter det mötte jag upp Jimmy & sen blev det lite grillning med Tommy & Linda o deras barn. Drog hem kort efter det, mindre kul & komma hem men aja. Ligger o softar med popcorn & cola nu haha.. Känner såhär, valborg med familj så går man till brasan med sina barn osv har kul o äter sockervadd, är man ung o fri krökar o festar man. Är man gravid, så gör man inte ett skit när man är så jävla trött som jag är idag. Så ska snart ta av mig min coola intersporttröja när jag pallar o trycka i mig ännu mer popcorn. Glad Valborg!

Btw på rasten hitta jag ett glory hole på toaletten , och så gick det en man med en SKITSTOR hund, ser inte lika stor ut på bilden bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se