Bäääääääääbis

När jag vägde mig i tisdags så hade jag gått upp nästan 2 och ett halvt kilo. Jag VET att man ska
gå upp, och det är normalt att ha gått upp ca 2-4,5 kg till och med, men ändå haha..
Började typ tänka ' äter jag mer nu eller? Har jag proppat i mig fett med mat? '
Men nä, har kanske ätit en-två mackor mer om dagen max liksom. Men det är som jimmy sa,
förväntar du dig att du ska gå ner i vikt eller?
 
Haha. Går in i vecka 16 idag hur som, om fyra veckor har jag gått halva tiden, helt stört hur snabbt det går!
Längtar tills ultraljudet och se om det är en pojke eller flicka höhö!
 
Testat ta några magbilder på morgonen.
Känner mig mest bara fet just nu haha.
Första bilderna är innan jag käkat, och efter.
 

Och första bilden här är typ för flera månader sen, och den andra från imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se