Allt är fult! :)

Mötte upp lilla Ejlin idag i haninge, vi gick runt och provade lite kläder osådär,
kände mig TVÄRFUL I ALLT. Haha testa klänningar, tröjor, byxor, trodde jag på riktigt att
jag fortfarande fick på mig min gamla storlek i byxor?
Haha nä men aa, vi chillade like usual. Sen begav jag mig till affären och handlade lite mat,
sitter bara och softar just nu och väntar på att köttet ska tina litegrann.
 
Låg typ och drömde om skogaholmslimpa med stekt ägg inatt så jag köpte det idag
och gamade i mig direkt när jag kom hem haha, fyfan vad goottttt det var!
Riktig harmoni in my body ..
 
 
Dåså, Själv tycker jag att jag ser fet ut, men det blir ju värre när man har käkat
osv under dagen/kvällen. men det här är iallafall på morgonen vecka 17!

Typ det enda som jag prövade som jag kände mig bekväm i, så jag köpte den hehe.

Och just nu, en jävligt trött Qela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se