äckliga slynor. / labyrint

Ja vad ska jag säga, drog till Oleary's igår med Johanna, som förresten är min kusin,
och också gick ut igår med att hon är gravid, fucking love it haha.. Men iallafall,
labyrint skulle uppträda, jag var SÅ hype. Älskar dom! Träffade massa vänner där som ville
känna på magen osv haha, skitsöta. Iallafall så hann jag se labyrint i kanske.. 10-15 min?
 
Stog i publiken, det var inte TRÅNGT, utan jag stog där bredvid johanna och en killpolare.
Men typ 4-5 fulla tjejer ramlar in i mig, två gånger, jag vänder mig om och ber dom lägga av,
fett uppkäftiga börjar dom skrika o haha aa man märkte att dom ville slåss asså.
Ja ba men va fucking försiktiga ni dunkar in i mig jag är gravid tare lugnt?
 
Då, en brud skriker, VAFAN GÖR DU HÄR OM DU ÄR GRAVID?!
Det är typ den dummaste frågan, ja ba för att se labyrint?! Sen trycker hon sin hand
in i min mage två gånger och upprepar frågan. Och en annan brud ska typ slåss med mig?
Asså jag blev så arg, för annars i en sån situation så skulle jag inte backat, jag hade sån lust
o skalla dom där brudarna så deras huvuden gick av på mitten, samt stampa på dom tusen gånger
om. Började fan skaka, liksom, en okänd människa trycker in sin hand mot min mage? WTF?
 
Jag blev så arg, så jag blev ledsen. Förnedrad osv. Men jag vet att jag inte kan slåss direkt,
så jag vände mig om, johanna kom med. Ringde Jimmy som skulle upp o jobba idag tidigt,
han ber mig beställa en taxi sen pratar han med mig hela vägen hem.
 
Fyfan asså, tack era äckliga slynor för att ni förstörde min kväll, och tro mig, hade jag
inte haft ett liv i min mage, så hade ni inte stått upp idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se