Shooooo

Holaaaaaaa! Åkte hem till orten igår efter några dagar hos mamma. Firade in 19 år med kusinen småsyskon och mor :) KNAS direkt när man kommer hem asså, direkt på stationen så händer det grejer.. Fyfan. Ajajajajaja. Jag och Johanna fixade oss, hinkade lite vin och mötte upp en polare, sen dansade vi och Elin och Madde kom förbi. Asså haha slutade på en efterfest i nån sunkig lägenhet i brandbergen . Men men! Betalade inte ett öre för att jag hade fyllt år så de va softish! Fick däremot fett med drinkar, 700 spänn, ciggpaket.. Taxiresor . Så de va en Nice kväll! Slutade med att jag Melih och Johanna låg som packade sillar i min säng helt deckade klockan 10 imorse tror jag.. Jaja lite mys nu sen sovdax, peaceout!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se