Liten update sådär! :):)

Åh herregud vad jag mår kasst..
I söndags iallafall började det med grill och lite somriga drinkar. Slutade
med att det typ blev fest haha? Rebecca & Sohmia kom hit, Jimmy kom hem från
borlänge, mini var här med sina polare, haha kul var det iallafall!
Men idag är jag iallafall sjuk.. Skit tråkigt med tanke på att det är helt underbart väder
och jag sitter inne i ett mörkt rum.. Men men ska försöka bli frisk så jag kan njuta
resten av veckan iallafall! Helgen har ändå varit rolig, om man bortser från i fredags :)

Fick en kommentar också som jag tänkte svara på i samma veva :):):)

Var köpte du din hund? :)
Har du fortfarande kontakt med lawin? Vad hände mellan er egentligen? Ni passade så himla bra ihop!
Sjukt bra blogg cheyen! Du verkar vara en stark person!
Kram Alma :)


Hej! Tyson köpte jag av mitt ex Lawin haha, kanske ett år efter vi hade gjort slut? Vi har ingen
kontakt idag men vi va vänner ett tag förut, men saker ändras ju :) Vi växte helt enkelt
ifrån varandra haha. Tack så mycket, uppskattar det jätte mycket, kram :D!




I lördags! :)

Jag och jmy i söndags.. Nej jag vet inte varför vi har målat varandra såhär..
Vi tyckte väl det var fett kul :) ..

Kommentarer
Postat av: Alma

Saknar du inte honom då? Ja men livet är så sorgligt nog att man växer ifrån varandra...

2012-05-15 @ 19:04:57
Postat av: Mickaela

svar : Nja, vi hade en rolig tid tillsammans, han kommer alltid finnas i mitt hjärta, första kärleken o sådär, men jag gick vidare för länge sen :) Kram!

2012-05-18 @ 14:20:11
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se