Hoheorheo

Hellu :)
Vad har jag gjort.. I onsdags var rebecca, sohmia, elin och madde här. Vi hade det trevligt,
cider, vin, musik och skratt, som det ska vara alltså.
Sen kom Jimmy på natten nångång, ingen aning om när vi somnade haha blev lite luuullish!
Eller lite o lite.. Men aa haha. Igår då, låg ute med mamma och syskon med lite musik
och käkade frulle i solen, sen fick jag ett sms om att jag är välkommen på intervju i västberga
klockan sex, hade väl typ tre timmar på mig, så hoppa in i duschen och fixade mig, hoppas det
gick bra.. Vi var väl typ 6 stycken.. Får svar nästa vecka så håller ALLA jävla tummar o tår
jag har haha..

Sen kom jag väl hem runt nio kanske.. Bröt mot min regel.. Jag och Jimmy kollade på 2012..
Lovat mig själv att inte kolla på den förrän 2013.. Men men nu är det gjort, vi somnade
väl runt 3 på natten typ. O idag har jag inte gjort något, fixat med tvätten och nu
sitter jag vid tvn bara och datorn, och lyssnar på musik. Hehehe..


Hahahahahahha hitta den här inatt, asså jag skratta så jag börja gråta,
så jävla rolig.. Hahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se