thursday friday

I torsdags mötte jag upp mamma och pappa i handen, skulle köpa en lur
men neeeeeeeeej det fick jag inte för har ingen inkomst, fuck de dära.. Fan vad
sur jag blev. Så tröstshoppa med mitt presentkort på h&m jag fick i julklapp..
Blev en bh, två par trosor och en skitsoft jacka som pappa betalade höhö..
100 kronor på rean så de va ju ändå nice.

O igår var det fett med folk här.. På morgonen kom jimmy,
sen min morbror, kusinerna tyson o alekseij och morbrors tjej Lena.
Sen kom Patric och Nicke.

Min morbror ska ha min hund ett par dagar.. Haha han har en sån där
stoooor jävel och en liten jack russell, så e lite nojig när båda är killar..
Kändes liiiiite tomt inatt utan min bebis hahaha men men.. Kanske är bra
för han.

På kvällen käkade massa folk middag här, blev massa kött o potatisgratäng o grejer,asgott
hähä! När alla hade dragit ut så satt jag och mina syskon o kollade på film och Rebecca
kom förbi en sväng o kollade med oss, gjorde lite planer för sommaren också hehe,
galet nice om det händer!  Aja blev lite mycket text nu , hörs later, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se