tatttooooooooo!

Sorry hade ingen tid att uppdatera igår hähhä. Nej men på dagen
gick jag och mamma o mötte jimmy och hans friend, jag fick mina cash
för jobbet förut wohoo, saknat pengar.. Sen följde vi med dom till centrum
o sådär, sen hem snabbt, fixade mig lite och mötte elin i stan sen iväg till barskolan!
Haha älskar det, vi körde nån tävling igår med drinkar i olika grupper, o elin segade
sig som faaaan för hon råkade ta fel sak, sen kom vi sist liksom o ja va den sista..
Så fick göra en drink plus hälla upp fyra mått framför alla i klassen när det var helt
knäpptyst.. Asså fan vad jag skämdes det var pinsamt asså.. Men jag lyckades hhhööhöh!!!

Sen hem, jimmy låg stendeckad på våran lilla kökssoffa så hans axel hoppade ur led
hahaha, och sen myyyyys med en friend! Skulle åkt till pappa idag men han
skulle åka o bowla med några kompisar så.. Men men det får bli nån annan dag!

OCCCCCCCCCCCCCH de blir tatuering på måndag med Rebecca! Ni får se sen vad det blir..
Blir min fjärde, Rebecca ska göra två så det blir hennes tredje =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se