Mys helg

Hello! Lite bad update men har haft bättre saker för mig än o sitta
vid datorn haha.
I fredags låg jag typ bara inne och var allmänt sjuk, skitkul.. Skulle dragit förbi
Rebecca där de va lite chillkrök men pallade verkligen inte.
Sen kom en drunkie hit på natten haha. Och igår så åkte familjen till brandbergen
för att fira min farmor som fyllt 65 år med släkt, god mat och lite vin o sådär myspys.
Kom hem, drack lite vin mamma hade lite kompisar här för dom skulle på någon reggaegrej.
Sattt här med min vääääääääään o sådär, sen kom en skruvad jimmy hit också.
Vettefan när vi somnade men nångång var det iallafall haha, grillat idag också,
fett gott o mys. Nuuuuuuuu ska jag bara ligga o titta på simpsons hehe .

Ska försöka få igång min iphone också.. Gråtfärdig här hemma fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se