If there is no struggle, there is no progress.

Ja vad gjorde jag igår.. Klädde på mig och mötte johanna och jimmy i centrum, han gick in i systemet o handla öl o cider typ. Sen softade vi vid poolerna in the sun liksom o drack lite smått sådära. Rebecca kom förbi också o satt där ett tag :) Sen kom mamma, då hängde ja o johanna med henne home. Skulle precis ta en liten macka sådär fett hungrig haha hade inte ätit, då ringer jimmy så får hjälpa han med en ful stor väska som han har för han går på kryckor o behövde hjälp haha så går ner till poolerna igen, rebeccaaa o ja tar en cigg oxå. Sen följde jag med jimmy o tommy till systemet IGEN sen satte vi oss vid poolerna o drack lite till haha.. sprang upp till rebecca o gjorde två mackor o lånade en tröja också, skitkallt på kvällen.

Seeeeen gick ja o jimmy hit kolla idol sen fick ja hänga med handikappet till stationen. Johanna sov i ösmo tonight så låg över hela sängen o sov haha. JAJA har inte så mycket mer o säga, skriver maybe lateeeeeeeer!
pussssssssss o kram

hahaha johanna, den ena gubben och jag.. snyggish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se