GBGLAAAASSSSSSS

ÄNTLIGEN fått igång de mobila bredbandet. Jävla skit fattar ingenting tvkanalerna
o allt e av haha..

Aja, igår åkte jag elin madde o johannis till hallunda, typ.
Skitfull va jag men det satt bra. Haha va så arg innan så..
Aja, de va rätt så kul där, softade med våra boyz liksom, basta lite, drack äcklig
jävla whiskey, fattar inte varför jag ens gjorde de men men.

Hahahahahaha påvägen hem tog ja o johanna en sån där varsin stor gbglass gubbe
ni vet.. o tog den på tuben o grejer till tc, vi fick inte ta med våra kundvagnar för då
skulle väktarna komma haha så vi skippade det..

första nattbussen kom vi inte ens på pga våra söta gubbar hahaha så madde o elin
hoppa på själva. Sen vänta vi på nästa så den fick vi komma på, försökte först
muta busschaffisen med en 20 lapp hahahahaha hade inte nåt o åka på heller,
meeeenmen det gick bra, 20 lappen e kvar oxå höhöhöh.

Folk garva ju sönder pga våra gubbar, skänker galet med glädje.
Vakna upp imorse med dom ståendes mot väggen i rummet. hahaha mamma
o saga höll på dö..

var hos pappa idag oxå, galet mysigt saknat han jätte mycket. vi spela sån där
minigolf o grejer, drack lite kaffe o snacka skiiiiiiiiiit =)!

de ska komma upp fler bilder men jaja, tyvärr satt mitt kamera minneskort
i datan min som blev baxad av fattiga människor haha. Men meeeeeen
ni får en på lilla Don igår, ser helt pigg ut.


johannas par ' lovecouple ' hahahaha

min, gizmo' hahahaha

ska grillish lite nu puss o kram ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se