Bday!

Hey hey heeeeeeeeeeey!
Shit fan vilken härlig dag det var igår!
Först kom min pappa som jag har saknat så galet mycket med min farmor och bonita!
Sen när dom drog kom Sabina, Rebecca, Elin, Patric, Nicke och Johanna var ju här!
Fick massa fina presenter av allihopa och vi hade skitkul! Lite tråkigt att jag fyller
på en onsdag liksom men whatever haha. Johanna fixade mitt hår sen mot kvällen
gick jag, mamma och min lillebror till en pub/resturang. Beställde en black and white,
så gott... Och en drink haha! Tog en piggelin. Skitgod.. Sen började alla där att
sjunga för mig haha asså om inte jag blev helt röd.. Sen tog jag och mamma några cider
på det och satt med lite folk o hade kul! Sen hemåt och sova. Ska ut nu på fredag
lite mer ordentligt haha.

Och har fått så galet mycket gratulationer på facebook, sms, samtal. Shit vad glad
jag blir, tack allihopa bästa dagen nånsin haha.

En tygväska, ett iphoneskal, lite såndära spa grejjsemojs.

Ett måttglas och en shaker, gjorde massa drinkar igår asså haha.

En jättefin glasnalle med ett budskap sådär, skitfin.

Min favoritparfym från Elin + en asbra concealer och ett jättefint kort!

Världens ballaste glas, en champagneflaska från Rebecca, och ett jättefint
hundhalsband till Tyson och ett asfint kort!

Massa champagne.. Fick den i mitten av Patric, sen fick jag en ros,
ett ciggpaket haha och ett kort som är jätteirriterande med en melodi
när man öppnar det hahaha av nicke och patric!

Poppin' some champagne liksom.. Drack ofcourse ur min nya muggsi.. HAhaha

Hahaha allmänt skön bild..

Jag och min älskade mamma!

Jag och Patric =))))

På resturangen.. Skämdes sönder.. Hahahaha.

Iallafall tack för världens bästa dag, loveyouaaalllll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se