shoooooooooot

Haha provsmakning igår då.. Först var det den vanliga kursen,
vi höll på till halv tio sen gick vi alla till pizzerian brevid och åt.

Gottttttt Gottttttttt!
Killarna i våran klass är ju halv störda.. Dom torkade sig runt munnarna med 20 lappar och
kastade till vårat bord.. Aja haha vi gick o köpte cigg iallafall.
Seeeeen vare dax för provsmakning! Pallade tre shots och den fjärde var så otroligt
jävla skitäcklig.. Så jag sprang, asså SPRANG till toaletten.. Och spydde.
Hahaha var bara jag och en till som spydde. Asså det var så äckligt..
Tål inte REN vodka, whiskey, gin, tequila.. Som tur var så fick vi smaka lite drinkar oxå,
typ rosa pantern, Mily melon ( dog.. asgod ) mojito och caiprihina. Haha aja shottade kanske 6 stycken
bara och smuttade på resten, blev inte ens påverkad. Haha heeeeela klassen var fulla. Men det var kul
o se. Asså diggar ej shottar. Föredrar vin, sprit blandat med något, öl, cider. Asså aa sånt..

Aja när va jag hemma.. 2 kanske eller nåt. Mötte upp en friend o gick hem o sov!
Nu har jag precis duschat och dricker en kall öl, gotttt gottt!

En full elin hahaha

min bebbe

shots...

klassen fucka ur i bussen haha..

några från klassen =)

Tröööööööttttttt osminkad cheeey haha.


Kommentarer
Postat av: tess

haha wtf vad går du i för skola som man får dricka en massa shots and so on? bartender? Sweet ju!

2011-10-04 @ 03:03:23
URL: http://whatshappenin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se