Tatueringen!

Dålig update hahha.. Men igår som sagt så gjorde jag och rebecca våran tattoo!
Skitfint, fett billigt, asnöjd! Därefter åkte jag med Rebecca och Nattis en bit till
farsta strand för o äta haha för att inte äta själv.. Mobbad.
Sen gick jag till Ginatricot på söder där elin praktiserar o pröva lite kläder o sådär!
Köpte ett par svarta jeans, o med elins rabatt gick dom på 140 kronor tror jag hähä,, asbra!
Hitta ett par svarta högmidjade jag vill ha.. Schyssta som fan.
Sen barskola, home, ätish, simpson, sleepish!

O idag åkte jag till en sjuk liten vän hähä, mötte upp elin, barskola, och hem o äta.
Inte ätit ett shit idag höll på dö asså.. Aja PLUGG som fan, 39 drinkar ska vi kunna
utantill, läsa på om öl. gin och genever, och vin o champagne.. Stress, men kul!


ÄÄÄÄlin

Idag, lite dagens klädsel där oxå höhö nickenyfiken linne (HAHA) och svarta jeans.
Halsduk på det, grå skinnjacka o airforce.

Wihooooo!!

Nu blire lite pluggish, lite simpson, sen sova. Är helt slut.. Puss!


Kommentarer
Postat av: tess

åh fan nice vart e de och kostar d mkt eller? : ) nice tattoo !

2011-10-05 @ 01:23:17
URL: http://whatshappenin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se