Run me over

Haloj! Fan har jag gjort idag då.. Sovit, varit ute med hunden, fucking tryckt in alla drinkar
i mitt huvud, mött upp äjlän, barskola ( som förövrigt gick sjukt bra i tävlingen, vårt lag
vann två gånger och kom 2a en gång! ) Och sedan hem. I fridhemsplan var det cirka
1 minut kvar tills tuben kom, på nåt jävla sätt lyckas ja slänga ner min väska på spåret..
Fuck de där haha jag hoppade ner en gång, folk trodde väl att jag skulle ta självmord eller något
eftersom tuben va på g liksom hahaha, men jag kastade mig upp.. En snubbe kom fram o sa att
jag hade balls o göra det där iallafall, woho hähäähähh.





en trött äjlän på tåget hem..
Bilder från idag iallafall. Snygg chey på tåget hähä! Hörs imorgon. Eller
ah senare idag hoho, pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se