Överraskningsfest, utgång, tårta, presenter!

Det har liksom blivit världens sämsta uppdatering, men det har varit så mycket..
Mina VÄRLDENS bästa tjejer igår, asså DÖR.. Elin och Madde hade ju lurat sönder mig
att vi skulle på bio o sådär, sen drar Madde med mig till Elin, för vi skulle
vänta på henne, fram hoppar Elin, Rebecca, Johanna, Nattis & Sohmia och skriker grattis,
hahahah jag började böla som ett baaaaaaaaaaaaarn, VÄRLDENS BÄSTAAAA!
Elin och Rebecca hade hållt på hela morgonen tydligen, de sjuka e att jag har inte
fattat ett shit. Dom hade gjort tacos, tårta, fick ett shotspel av elin o rebecca och massa
fina underkläder av Sohmia. Asså det var så kul! Massa goda drinkar och vin också!
Senare på kvällen drog vi till mig och Nattis kille Momo kom hit med tre killkompisar,
asroliga och hur trevliga som helst. Asså bästa kvällen på länge tack mina fina tjejer!!

I torsdags ringde iallafall Jimmy halv elva på kvällen och ville bjuda på en födelsedags öl haha
sen var han med sina två kompisar, Louis och nån tjej som jag inte kommer ihåg namnet på.
Så det blev några öl sen åkte jag, Louis och Tobbe till station och dansade o sådär haha kom hem
runt halv tre kanske. Och i fredags va de lite folk här, sen kom Stefan, så fixa jag skjuts
till ida där vi förkröka och sen gick ut o festa! Madde och Danne hängde med oxååå =)
Mötte massa kompisar där, melih fick bjuda på en öl och jägershot haha. Dansade massor också.

Och innan festen igår så var jimmy, tobbe och tobbe här, och sabina mamma madde,
vi drack och käkade gott. Sen lyfte tobbe och jimmy in mig i badkaret
och duschade ner mig, samma med Madde haha cpn.. Jimmy lyfte ner mig
upp och ner i toaletten också, så fresht.. Fick sån stress haha.

Aja, festat sen i onsdags, min kropp är helt DÖD foreal asså så nu blire vila!
Om ni pallat läsa allt e ni tunga hahaha.. Lite pics!

Hahaha mina fina tjejer hade gjort tårta och sjöng..

Drinking gaaaame!

Haha! Mickis 18. Så söta..

Hahaha SÅÅÅÅÅÅå nykter tjej i torsdags..

Mer bilder kommer, Rebecca har hundrafemtio stycken eller nåt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se