idiotjävel.

Hello. Sovit galet länge..
Igår åkte jag o elin till handen och köpte hårfärg, tvungen o färga
utväxten och hon med. Sen färga jag hennes och mitt hår och pluggade lite,
sedan barskola. På g hem ber en snubbe mig att sänka ljudet för jag visar Elin
en video på telefonen. Okej självklart liksom.. Men nej haha då ska han fortsätta
och säga bra jag orkar inte höra de där äckliga ljudet om du inte sänker så skickar
jag ut din lur nästa station fattar du?
O ja ba haha ursäkta vafan säger du? Sen blev jag kallad för h*ra, f*tta, asså ALLA
svordomar som finns typ, så jag bad han hålla käften, om jag sänker ljudet då kan han
fan sänka sin äckliga röst, asså adhd som börjar kalla mig hora från ingenstans, så stoppar
i ett par lurar o ska lyssna music, då sa han bra sätt in dom där f*ttlurarna i dina h*röron,
hahah asså ADHD människa, de värsta va att han va över 30 bast?! Så ja ba men hållkäften
kolla på dina jävla dumboöron tyst nu. Dåååååå fick han flipp och sular en öl rakt på mig,
så fick öl överallt så elin och jag vart helt chockade, sen ringer han folk som ska komma
till stationen med vapen? Asså haha han var psykstörd man såg det på honom och skitfull
så jag blev skiträdd haha asså de satt människor runt omkring som inte gjorde ett shit,
riktiga idioter. Så han ska gå på mig men elin puttar bort honom han får bara tag på mitt
hår. Sen säger jag att jag ska ringa snuten så han hoppar av.

Fitt idioter det finns asså, riktigt störda. Men haha de som jag blev mest upprörd
över va att ingen gjorde NÅNTING. Tre stycken blev typ rädda och gick iväg?
Haha dagens samhälle asså, riktiga chickens. Fett trött på skiten.
Aja fick sällskap inatt iallafall pallade ej va själv haha.
Nu ska jag plugga lite pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se