helgen

'soft helg :)
I fredags gick jag ut en sväng o träffade massa kompisar, som vanligt
blev det massa knas haha chockad man blir.., och i lördags
låg de tre stycken här helt bakis o ville ha hemlagad mat av mamma haha..
Men vi alla käkade pizza istället, sen somnade jimmy på soffan o ja o mamma låg
o kollade på filmer o idaaaaaag har jag knappt gjort ett shit, delat på en pizza ( igen )
duschat, varit ute me tyson, tträffat rebecca en snabbis. Inget småsyskon här på hela helgen,
liteeeeeeeeeeee skönt faktiskt hahahah..Nu ska jag ut en sväng ska bara klä på mig först, nån fet
huvtröja o sköna mjukisbyxor, håller på dö pga kylan där ute asså..
Pusssssssss.

Drömskor...............
950 spänn från wildflower by kenza.. Men så snygggggga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se