Kryssning, helt galen.

Hello!!!!!!
FYFAN vilken SJUK kryssning. Träffade så galet många man kände också, och ja jag gjorde
av med max 200 spänn men lyckades ändå bli helt stört full haha, skönt med folk
som bjuder som om de inte vore nåt..
Iallafall! Jag, steffi, madde och elin dansade, alla dansade, drinkar fanns i handen hela tiden,
efter fester i hytter. Allt.. Sov bara i 2 timmar.. Gick o la mig klockan 2 på eftermiddagen
dagen efter och sov till 4, sen va vi ju i stockholm runt sex igen haha. 
 
Vi kom till hytten, jag drog med mig massa killkompisar från rågsved haha skitkul.
Men.. Min iphone, min nokia, 800 kronor. Elins mobil och ipod, och maddes mobil, är helt
och totalt borta.. Våra väskor va helt länsade. Så SJUKT tråkigt.. Så har vart hos polisen
o sådär idag. Men ja eftersom allt är borta så är bilderna också, de hände ändå så
sjukt pinsamma och roliga och privata saker så haha man kan ju ändå gissa
sig fram hur bilderna såg ut.

Har en jag blev taggad i nyss iallafall!

Elin, jag med min snygga blick.. Och Duggin! Vetefan vem den där killen är.. HAhahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se