galet.

Hade verkligen sjukt kul igår, gick ut med kajsa och marina och deras tjejkompis,
vi satt här o förkröka först.. Sen när dom stängde va vi skitmånga här hemma
på efterfest haha. Den tog väl slut 8 imorse eller nåt...
Srdjan låg fan kvar o sov här till sex på kvällen idag eller nåt haha o ja somnade
till runt 5 tror jag. Satt med mamma och jimmy som också va sjukt bakis
o snacka skit i några timmar. Skulle gått ut ikväll, alla ska typ ut de e nån halloween
grej, men.. Jag är så galet sjuk, festat alldeles för mycket. Så när ja vakna hoppa ja in i duschen
men sen kände jag hur hela kroppen bara värkte o febern ba öka så ja stannar hemma ikväll.
Kollar på lite film o återhämtar mig, kör nästa helg igen haha.

sliten cheeyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se