SHOOOOOOOOOOOOOOESSSSS

Helllllllo :D
Åkte med madde till stan idag, skulle köpa mina air force, wohooo :D
Sen så såg jag ett till par nike skor.. Första lönen så flippa lite o köpte dom
också hahaha skakade typ av lycka, helt sjukt har aldrig kunnat sett två par
halvdyra skor o bara köpa dom sådär hahaha lyckorus i hela kroppen typ..
Sen köpte jag en present till mamma, en tråkig vit bh till mig och en hårmask
från syoss :) Vi chillade med ekrem i handen ett tag också, han hade tagit
ut tyson o åkt dit haha så ja tog hem han sen, o nu har vi precis ätit tacos :)
Ska chilla ner nu, ska upp halv fem imorgon haha, jobbbb...

Första gången på länge e feeeeetttttttt lycklig just nu, så njuter bara :)) !
Ciaaao


Blev helt kär haha, Nike Prestige || High

HEheheheheeeeee

hååårmask från H&M :)


körde på min nya tshirt o svarta leggings idag baraaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se