Heeeeeeeluu

Men helluuu :)
Var på en arbetsintervju igåååår, det gick ju helt okej,
får se om jag får jobbet. Då blir det städning på morgonen
och telefonförsäljning på kvällen haha, madde hängde med mig iallafall
för att visa vart det låg. Sen hämtade borak upp oss i stan så åkte vi runt
lite med han o sherif, sen åkte vi hoooooome, maddish gick home sen kom
rebecca förbi, vi satt på balkongen och kedjerökte och snackade lite skit sådäraa,sen
kom borre o sherif hem till mig ett taaaaaaaaaaaaaaaag, sen åkte jag till brandbergen
och sov över hos borak, mys mys.

Aja, fick min lön idag :D:D:D:D:D:D:DD:D:D::D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D
hahaha.. nästan 4000, e helt glad.. Helt okej liksom med tanke ¨på att
jag inte jobbat en hel månad ens, och bara några timmar hit o dit.
Så hehehehe, happy... Sen kom ett par byxor och en tröja från H&M också :)

Och en vit tshirt med ett HENDRIX tryck på, hittar fan inte den på
hemsidan, o hittar inte fittladdaren till kameran så :D
CIaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se