Home !

Hallåååååååå! Äntligen hemma.
Men fyfaaaan va roligt jag har haft hahahaha har typ tusen bilder
och videos när jag ramlar.. Ska verkligen berätta allt imorgon men today
de e lördag, några kompisar ska komma hem till mig! Tyson följer självklart med
mig. Han blev heeeelt hypad när ja kom hem, min syster fick typ inte ens krama
mig hahaha, min älskliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!! Saknat han som faaaaaan.. Min lilla bebis hahaa.


Hade lite paket hemma också , plus innan ja åkte köpte jag chinos o jeans billigt haha.






hahahaha söta bebistyson..


De helt sjukt hur mycket jag saknat han:p trodde inte ens det var möjligt haha.
Nu ligger han o sover i mitt knä med halva kroppen. AAAAH älskar han så mkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se