från igår

Haha va helt sur o typ ledsen igår haha,
så samlade ihop alla kära vänner sen festade vi hemma hos mig.
Hade skitkul faktiskt, inte gjort nåt på länge typ bara jobbat o shit,
så det var kul, behövdes :)
Tråkigt nog blev det knas på kvällen, så flippade lite där mot slutet,
idioter. Plus att folk e fattiga och baxade rebeccas converse, haha shit
har inte folk nåt hyfs eller? Trash..
O när alla drog gjorde ja o rebecca typ värsta måltiden hahahahaha,
vi blanda pasta, utgången majonäs o gräddsås.. Hahahaha shit asså..
Sen tog vi värsta bilderna, hahaha.

Vackra alicia o umit :)

Wille med sina solbrillor hela kvällen haha..

Jag & rebecca

Elin, melih och jag

Alicia, melih och Elin

Melih o jaag

Alicia och jag

Alicia, elin, melih och jag

HAhahaha

Alicia elin jag o matte

när vi skulle sova haha

Melih & jag


Fina alicia

Umit jag och dennis

Wille o melih


Alicia, elin melih och jag som ser ut som en kärring.

Rebecca skitvacker ehehe

söööööööööt

Elin & ja hehehehhöhöö


Alicia & wille

mina fina tjejer :)


Innan alla kom haha

alicia, rebecca melih och jaag

Madde och eliiiiiiin





Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se