Sooooooool

Men holaaaaaa! SÅ HÄRLIG DAG!
E på fett bra humör haha..
Låg ute o sola på ballen hehe, sen mötte jag upp rebecca så låg
vi vid poolerna och sola med tyson och sådär, sen kom nattis, sen assiya.
Myyys mys, snacka lite skit, skrek pga äckliga spindlar, drack utgången coca cola,
flippish med tyson, badade fötterna, music.. Mys =)
Sen gick jag, mamma och två killkompisar till mig till centrum och hämta ut money,
sen gama jag pizza från oden haha. Nyduschad nu, har suttit på balkongen med mamma
och lillasyster =)

Nu ska jag till stan en sväng och chilla, puss hej leverpastej.



Rebecca och jag, helt svettiga typ hahaha

Jaag och nathaliiiiieee

Söta tjeyerrrr...

Söta assiyyyya

Jag och min bäbbäää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se