Snart åker viiiiii

God morgon.
Så jävla suurt, har antagligen fått samma smitta som elin, madde
och min lillebror hade för har så jävla ont i halsen just nu som typ spridit
sig till ena örat haha? Weird.. Kan knappt svälja fan.

Aja, jobbade ju som sagt igår, kom lite sent
för fick skjuts av min storebror men självklart
var det värsta köerna.. Helt chill på jobbet iallafall, jag elin och madde satt själva i lokalen
så vi höjde musiken högt och ringde massa konstiga namn och försökte
sälja haha, fett kul faktiskt.
Sen gick vi och käkade middag vid halv sju ungefär, vi åt baguetter bara vid vattnet :)
Var väl hemma runt halv elva, satt vid datorn, sen kollade jag på friends tills jag
somnade :)

Och på torsdag åker vi! Fyfan vad skönt det ska bli! Bara fyra dagar men men,
ska bli så soft med bara tjejerna :)

Riktigt gammal bild men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se