snaaaaaarrt

Asså jag är sååååååååå rödhårig just nu hahaha...
Åkte med mamma och lillasyster till haninge centrum igår.
Köpte en intensiv röd hårfärg.. Så ja..
Och en blommig blå body från bikbok för 99:-, fresh =)
Sen satt jag och mamma på balkongen hela kvällen och pratade och drack
lite vin.
Sen kom borak förbi en sväng, vi satt i hans bil och pratade lite bara :)

Och idag då.. Städat som fan för imorgon kommer min morbror, hans tjej och hennes
son från göteborg och ska vara här i några dagar, självklart kommer hela släkten
också från mammas sida just den högtiden jag är i halmstad.. Kul.
Nu sitter jag iallafall på balkongen, saga har lekt med mitt hår haha.
Men kommer sakna mina föräldrar och syskon som faaaaaan..
HAhaha måste ha dom jag älskar typ nära mig hela tiden..
Och Tyson.. Och Rebecca.. Och Borak.
haha...

haha måste komma på något bättre sätt.. Får ju inte ens plats med kläder..


rööööööööööödhårig tjej..

från bikbok :)


Kommentarer
Postat av: anonym ;)

skitsnygg hårfärg !

2011-06-22 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se