listaaaaaaaaaa

hola, har lite boring just nu, saga sover borta, viktor är ute,
mamma sover och johanna sover hahah..
sååå jag gör en tråkig lista =)

Du och en bästa vän

rebecca

Någon du litar på

mamma
Någon du älskar

ja o pappa i spanien
Någon du tycker är söt

tyson
Någon du tycker är snäll

ste4an
Någon som är väldigt viktig för dig

lillasyster
Någon du alltid har roligt med

min kusin
Någon som betyder mycket

elin
En bild där du mår bra

halmstad
En bild där du leker

jagar ankor haha...
En bild på dina närmaste

mina syskon
Någon som alltid gör dig glad

rebecca.. hahahaa
Du och en klasskompis

7an typ.. har ju hoppat av.
En dag du minns

när ja o rebecca körde in i staketet hahahahaha
En bild som väcker känslor

jula4ton med pappa och syskonen
En plats du saknar

paris med elin
Någon du aldrig kommer släppa taget om

min lillebror och lillasyster
Ett minne

när jag höll på drunkna i halmstad haha.. 2007 tror jag det var, eller 08..
Vart skulle du helst vilja befinna dig just nu

i halmstad med tjejerna
Något du vill ha

lamborghini gallardo
En bild från ditt hem

helt random i lördags
En bild som du aldrig har lagt upp

1.ser tjock ut ju 2. tappade vinet därav den ledsna minen..
En gullig bild

bebis
En bild där du har roligt

elin melih o mickaela, bästa höhö
En bild från en galen kväll

daaaaaaaaaaaaaaans all night
En bild som berör

barndomsvännen
En bild på dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se