Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys, härlig dag!

heeloooo!
legat på stranden hela dagen idag också, vi var rätt många som låg där idag,
men de va bara kuuuuuuuul =)
vi tjejer blev helt dränkta o grejer som vanligt.. dog när danne jagade mig
på bryggan o skulle kasta i mig, så halka han, hahahahaha karma asså, dooog av garv..

Sen idioterna när ja ska hoppa 4rån trean, drar tag i mitt bikinisnöre, så hela skiten åker
av när jag hoppar i haha, cpn asså..
4ick en komplimang oxå hahahaha, ursäkta.. men du är den vackraste tjejen jag sett.
Guuuuuuuud skämdes ju... vågade inte gå 4örbi där sen mobbad som ja e.. hahaha


Aja, e helt okey brun nu e4ter två dagar på stranden liksom så de e nice!

Kom nyss hem ialla4all, o ikväll blir det lite viiiiiiin med rebecca o sohmia
och några andra kompisar oxå tror jag, mysmys!

K, ser helt skadad ut häääääääääääär men yeye, direkt e4ter stranden så.

hörs sen pösss pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se