heeelt.. haha.

hellu! fyfan haha jag o johanna satt hemma hos mig o fixa oss o föra lite..
sen kom rebecca, elin, madde, jacob, mazen, odei & ninos, asså ja va sååååå lost.
speciellt johanna också hahahahah dör.. hon kan inte gå idag hennes ben e helt fucked
up, blåmärken o sår överallt haha.
Sen kom emelie, johan, melih och oskar en svängish också.
Jag kommer inte ihåg så jätte mycket i början men aa..
Sen drog alla typ, bara jag johanna o mazen o dom kvar,
dom gjorde skitäcklig food.. ris med currysås de va de enda ja hade i lägenheen,
men currysåsen va BARA vatten, asså bara. o riset va helt hårt typ..
Så vi satt där som luffare o drack vodka till det haha.
Sen hängde vi med dom till stationen typ.. halv nio imorse.

Somna när vi kom hem, gick upp ELVA igen, för världens bästa pappa fyller år idag!
så vi åkte till han, farmor jag saga viktor låtsasfarfar och min faster, askul, spela lite biljard
o sådääääääääär. va med min älskling bonita haha, saknat henne så mycket..

Aja, nuuuuuuuu måste ja grab something to eat, håller på dö...
PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se