hallunda, hos mig

jävla dålig uppdaering haha förlåt..
i onsdags så åkte jag johanna sohmia o rebecca till hallunda,
min kompis hade pool o bastu o sånt där haha fett kul, ja o johanna badade
asmycket o basta o grejer, vi va verkligen helt helt helt lost..
kommer fan inte ihåg hur ja kom dit ens, not good.

Sohmia o rebecca åkte hem före oss, sen kom väl ja o johanna hem klockan
8 på morgonen typ, vi sov typ hela vägen hem på tuben o pendeln haha.
Sen vaknade vi väl typ 5 eller något igår, vi åkte till morfar, hela släkten nästan
va samlad där, så vi beställde hem mat, drack champagne o grejer haha, lyyyyyyx
föfan.

Vi kom väl hem typ.. 10 eller något eller halv elva kommer inte ihåg, hade massa polare
som stog utanför min lägenhet o väntade på oss också, vi satt i en bil o pumpa musik
haha helt synd om dom..
MEn aja, sen vart de lite partaj, dom drog väl typ runt fyra, då kom wille, melih o st4efan
istället o softa. gick o la mig halv sex, sex imorse. Kul natt ändå =)


ja o min homeboy, helt nyktra..


ja o min älskling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se