Bildboooooooomb

Vet att jag är sämst på uppdatering förlåt.. Ska bättra mig.
Men det är fett jobbigt hos mamma för måste sitta på golvet för internetsladden
är GALET kort.. Men aja.
I helgen va ja i vårby, helt borta.. Kom hem på morgonen efter en frukost på mcdonalds
med rebecca haha. Satt först med rebecca o elin o drack lite smått hehe, o mamma va helt
uttråkad o tog mitt smink o sminka sig skitfult och min syrra.. hahahah.

Har vart ute med rebecca också, ville göra henne på bättre humör..
finns alltid här för dig min älskling. Loveyou.



Aja, här är en grov bildbomb.... enjoy!







shit va stor han är nu :(

omg min mun ser fel opererad ut ..

snyggt.. hhehe

trött brud

SKITFUL HAhahaha men va tvungen. Ser ihoptryckt ut.

snygging.


idag..



hahahahahha.


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia.

du är så snyggggggg kvinna!

2011-01-25 @ 15:22:39
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se