nyårsafton, nyårsdagen, o dagen efter höhöhöhö.

halåååå :D Gott nytt åååår!
Haha hade faktiskt SKITkul på nyårsafton.
Vi va hemma hos min padre, eftersom ja va ensam.
Sen va vi massa tjejer här som kröka o hade kul hehe, lyssna på hög musik, flippish lite sådär,
sen vid tolvslaget så gick vi ut till andra gården där skitmånga va som vi kände,
vi va väl typ 30 st som stog där o smällde raketer o pussades o kramades o skrek haha
så kuuuuuuul. Sen va vi här ett tag, sen drog några till skärholmen o några chillade
här hemma hos mig, sen va de bara jag , madde, elin och mikaela kvar hahah..

Sen dagen efter va ja faktiskt inte bakis eller nåt, så de va ju tur.
Men hann typ inte sova nånting. Sen hände de massa saker hit o dit
och min pappa fick spendera natten på sjukhuset, så de va ju inte
en rolig start på året men a. Va ska man göra, bästa elin o madde
kom hit till mig o vi kolla på filmer o animal planet hahahahaha.. Älskar den kanalen ;D

Sen igår så skulle vi på bio, så vi åkte dit vid typ halv tio men alla platser va tagna
till den filmen vi ville se.. Så vi gick runt lite istället, sen gick vi till café 60
o softade där ett tag, myyyyyysigt :D
Sen kom vi hem, kolla på titanic men ja hann inte ens kolla på hela,
hade för ont i mina ögon så ja somna :p
















Kommer typ fler bilder sen. Nu måste ja springa till my mother o ta hand om min
hund, Pusssssssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se