mormoner / tylösand

HAhahahahahahahaahhhahahaha orkar ej.
För några veckor sen kom det hit typ två mormoner,
typ två unga killar från amerika. Iallafall, ja sa till pappa, stå inte och snacka
med dom för länge för tro mig dom kommer att försöka dra in dig i kyrkan.
Iallafall, min pappa e för snäll för att säga nej hahaha så dom bokade sådär möte
så dom skulle komma tillbaka o prata lite om kyrkan o sådär. Nästa gång dom kom
ja fick säga att han inte va hemma för han va på sjukhus, då frågade dom mig va
sjukhuset hette haha så ja ba nee.. Sen kom dom en till gång då gömde sig typ pappa
o ba snälla säg att ja e hos farmor, så aa jag sa det hahaha. Sen nu kom dom igen
han ba snälla mickaela säg inte att ja e hemma, ja ba jooooooo hehehehehe...
Sen öppna ja dörren o pappa stog gömd typ, ja ba aa vänta lite ska bara hämta pappa:D

hahahahahahaha fick nästan stryk sen. kunde ej sluta skratta allvarligt. Men cp som han
e så frågade dom om dom fick komma på lördag halv sju o skrev upp de i deras kalender,
o pappa kunde inte säga nej.. Haahhahaah.

AJAAAAAAAAaaaaa. Vi planerar sommaren, några tjejer :D
Vi ska festa o hyra stuga i tylösand antagligen.
FEEEEEETTTTTTTTTT KUL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se