fffffffffffuck it :D

Fuck, har fått ett till brev. Allvarligt, dom kan köra upp nåt i röven :)
Skönt ändå att jag inte längre tar lika hårt på saker som förut :p
Anywaaaaay, längtar tills jag är arton, ska festa sönder på klubbar o
vill verkligen ta körtkort o göra massaaaaaa saker, helst skaffa jobb så snabbt
som möjligt o haffish en egen lägenhet :D MYYYYYYYS!

Badade nyss iaf, men blev störd i mitt bokläsande o låg i prata i telefon istället haha.
ska nog ut ett tag sen, pallar inte sitta inne :p pyzz o kram


Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia.

gaaah, känns som allt jag kommenterar hos dig är om hur snygg du är. Men det tåls att sägas igen SÅ JÄVLA SNYGG DU ÄR!

2011-02-04 @ 21:17:20
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se