30 days about me.

Tog den här från rebecca, så ska köra på den också. Lite kul sådär :)

Dag 01 – 10 fakta om mig
Dag 02 – Min barndom.
Dag 03 – Min familj.
Dag 04 – Min favorit årstid och varför.
Dag 05 – Något jag tycker är äckligt
Dag 06 – Min dag i text/bilder.
Dag 07 – Min bästa vän.
Dag 08 – Ett ögonblick i mitt liv. 
Dag 09 – Min Idol
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Min favorit sak.
Dag 12 – I min väska.
Dag 13 – Den här veckan...
Dag 14 – Det bästa som har hänt mig.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min favoritlåt
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritdag.
Dag 19 – Detta ångrar jag mest.
Dag 20 – Den här månaden...
Dag 21 – Det jag älskar. 
Dag 22 – en person jag vill byta liv med för en dag, och varför.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Min favorit film 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag mest. 
Dag 29 – Min framtid
Dag 30 – När jag blir stor.


Okej fakta om mig då.
1. Jag heter Mickaela Nydahl och blir arton i år:D
2. Jag har sammanlagt 11 piercingar haha..
3. Mina två bästa vänner heter Elin och Rebecca,
Elin har jag känt i snart 18 år och Rebecca i 16 år ungefär. Dom är
dom bästa som finns i mitt liv.
4. Sen jag var två år har jag gått på tå hahaha. Folk har alltid
trott att de e för att jag vill bli längre, men nej de e inte därför haha.
5. Jag har tre syskon, ett äldre och två yngre och mina föräldrar såklart.
Vi är då alltså 6 stycken i min familj haha.
6. Jag lyssnar på nästan ALL musik, hip hop, rnb, reggae, reggaeton, dancehall,
lugn rock. Asså allt. FÖRUTOM hårdrock och metal och sånt..
7. Jag går i målerilinjen på fredrik gymnasium i ettan. Ska egentligen gå i tvåan
men valde att ta ett år ledigt :)
8. Jag har vart i spanien 2 gånger, turkiet 3 gånger, paris 1 gång,
och grekland en gång :) Det bästa landet som finns, som jag har varit i,
det är PARIS. Om man kan va kär i en stad, så är jag det :)
9. Jag har två hundar, Tyson världens finaste amstaff som blir
ett år i sommar, och Bonita, en helt skadad labrador som är så galet
jävla snäll som är runt två år, men bonita är hos pappa och tyson är hos mamma:)
10. Jag har testat på rätt många sporter.. Gympa när jag var liten, dans, fotboll i 6-7 år,
innebandy ett tag, karate m.m. Det bästa det var fan fotboll och innebandy.
Man får en sån kiiiiiiiiiiiick :D

Kommentarer
Postat av: Elin

du har väldigt fina ögon. snyggt att de är så ljusa, inte många som har det :)

2011-02-03 @ 21:52:53
URL: http://eschluter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se