2011 = GYYYYD YEAR

Asså allvarligt.. Sitter och längtar efter sommaren.
Istället för att sätta på sig hundrafemtio plagg så e de bara
att köra på shorts linne o fula tofflor typ hahaha.

Plus att bara nån vecka ska vi åka till halmstad.
Tyvärr blev det inte stugorna där vid tylösand men
de e nästan där, o 200 meter från stranden. Vi har redan
bokat stugorna haha, fyfaaaaan vad kul..
Sen när sommaren är slut så är det typ bara två månader sen fyller jag
och Elin arton år ( jag fyller fem dagar före då hehe )
O enligt mamma o patric ( hennes pappa ) Så ska vi få en sån FEEEET
present. Alltså nånting som ALLA drömmer om. Plus att dom ska fixa värsta festen
där dom ska bjuda sina kompisar som ska köpa TILLBEHÖR till våran present haha.
Dööööööööööööööör.. Längtar som fan för har så grovt mycket att se fram emot :D

O sen måste ja börja övningsköra också.. Kan typ inte ett skit men man lär sig väl haha,
vill verkligen ha körkort när ja fyller arton.

aja nu ska jag ut , peyzzzz


Jag gjorde nånting alldeles för fult med min mun för att kunna visas hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se