Fuck it.

Ingen behöver ens läsa det här inlägget om dom inte orkar.
Vissa kommer fatta, vissa kommer inte.
Men fan, haha började typ bara gråta från ingenstans.
Jag klarar inte ens av skolan längre, jag får skit för nånting som
nån annan orsakat, jag känner mig fett känslokall mot vissa,
jag saknar min pappa mer än vad ord kan beskriva.
Haha jag orkar typ inte längre.. Jag kanske ler på mina bilder, jag kanske
säger mina skämt och skrattar. Men inuti, asså det känns som nånting käkar upp
mig. Jag försöker varje dag hantera ångesten, glömma saker. Inte gråtit på länge
nu, så det är ändå skönt. Men att höra min pappas röst utan att se honom får räcka
för tillfället. Visst jag har en lägenhet ett tag nu, men det är inte värt det. Hellre
har jag nån som jag kan skämta med, bråka med, gråta med, krypa upp i världens
bästa famn och känna en sån stor trygghet.
Och att JAG ska få ta skit, allting jag har gjort för vissa, gett upp allt.
Det var fan inte värt det. Verkligen inte. Jag ångrar allt så mycket,
fattar inte ens varför jag gjorde det. Det är så sjukt att kärlek kan ändras
till hat så lätt. Du har inte en aning om nånting.
Mamma, min finaste mamma. Så stark kvinna. Jag älskar dig, jag älskar
att du alltid kan lugna ner mig. Och min lillebror som ser mig som en lillasyster,
och alltid ska skydda mig. Och min underbara lillasyster som alltid får en
att skratta. Och min storebror som jag kanske inte träffar så ofta, men det behövs inte
för vi står ändå nära varandra.

Och Rebecca.. Haha vet inte ens vad jag ska säga. Min underbara ängel.
Varför är du så jävla underbar? Hur kommer det sig att du ALLTID fattar.
Och gör verkligen vad som helst när jag är ledsen? Du är så jävla betydelsefull
för mig.
Och Elin, vi har våra stunder när vi glider ifrån varandra. Men vi vet alltid vart
vi har varandra. Vi har vart vänner hela livet, du vet allt om mig. Jag vet allt om dig.
Jag älskar dig.

Nångång kommer det fixa sig för mig, det tror jag verkligen. Men efter nästan 18 år
av ett kaotiskt liv så sätter det sina spår.

Nu ska världens bästa rebecca komma, älskar dig hjärtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se