Barndom

Dag 2 - Min barndom.

Okeeeej, vad ska man säga. Min barndom hade sina bra stunder,
men också sina keffa.
Jag bodde i åbylund tills jag var typ två år gammal, lekte med Elin varje dag, haha.
Elin, Rasmus och Amanda var dom jag alltid va med haha.
Sen flyttade vi till granstigen, där träffade jag min rebeccus =) Gick i parkskolan
till trean, sen nytorpsskolan fyran femman. Umgicks som fan med mohamed , melih, ekrem
, rebecca o allihopa när jag var lite sådär yngre :) När jag var 5 år gammal så föddes min lillebror
Viktor, sen när jag var 9 år föddes min lillasyster Saga. :)

pappa, farmor, mamma, prästen, min lillebror och jag haha.

jag, pappa och hans kompis utanför ett fängelse hahaha....

mamma, jag och pappa

Hahahahha jag..

Jag och Amanda :p

Mamma och jag

Pappa, jag, mamma och farmor haha.

Mamma, jag, pappa i mitten, sen patric och elin haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se